Suomen Ikariam Discordissa

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hyvät pelaajat,

Ikariamin uusi keskustelufoorumi on avattu! Tästä päivästä lähtien (14.02.2019) tämä foorumi on lukutilassa 1 vuoden ajan. Voit jatkaa keskusteluita uudella foorumilla. Uudelle foorumille tulee luoda uusi käyttäjätili.

Nähdään uudella foorumilla! Uusi foorumi: https://forum.ikariam.gameforge.com/

• Suomen Ikariam Discordissa

Hei kaikki!

Harmikseni olen joutunut toteamaan monien vanhojen - että myös vielä pelaavien - ikattajien lopettaneen IRCin käytön.
      Uskon että useampikin näistä entisistä irkkaajista löytyy nykyään Discordista! (Varsinkin nuorempi pelaajakunta :laught: )
      Joten minäpä päätin pistää pystyyn Discordiin oman yhteisen serverin nimeltä Ikariam Suomi!

Eli kaikki ikattajat - vanhat, nykyiset ja tulevat - tervetuloa servulle höpöttelemään muiden pelaajien kanssa! :2thumbsup:
      Tästä linkki serverille.

Arvostaisin myöskin jos sana leviäisi pelissä liittoihin ja/tai muuten pelin ulkopuolella tuttujen kesken. :love:

-----------

:!:
      Painotan tässä erikseen varmuuden vuoksi sitä, että serveri on ihan pelaajan puolesta tehty - eli sillä ei ole tekemistä Gameforgen eikä ylläpidon kanssa, vaikka sieltä löytyisi tiimiläisiä.
      Se siis ei ole tarkoitettu yhteydenottopaikaksi ylläpitoon. Sitä varten meillä on täällä oma Support tukipalvelu! :^^:

Kulttuurit:
      Tomiz 218 / 228 | Tomizor 152 / 165
      ---23.10.2018 ---

The post was edited 1 time, last by Tomiz ().

• Ainahan sen saa poistettua jos ei olekaan tarvetta tai ei jaksakkaan käyttää.
      Mutta jos käyttää myös muihin peleihin / kaveripiireihin / klaaneihin jne, niin tällä keinoin pysyy taustalla auki myös kontakti Ikariam yhteisöön. :thumbup:

Itse olin pitkään skeptinen discordin suhteen (koska uutta ja pelottavaa ja pitää taas opetella miten toimii ja vanhassa varaparempi jne..)
      Mutta nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen; tuohan on vain moderni ja (ainakin tähän asti) parempi versio ircistä :blush:

Kulttuurit:
      Tomiz 218 / 228 | Tomizor 152 / 165
      ---23.10.2018 ---