Uusi rakennus: vedenalainen keräiliä

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Uusi rakennus: vedenalainen keräiliä

rakennuksen nimi vedenalainenlaitos tai vesihoitotalo

veden alaisen keräiliä vois laittaa keräämään veden alle sais nuita resusseja sieltä ja olis eri pituisia keröily aikoja ja mohollisuus saada resusseja olis 20--90% toden näköisyys

maksimi taso olis 45--50

resusseja mini tasolla vaatii puuta 1000 , marmoria 1500 , ristallilasia 1400 ja maksimi tasolla se vaatii puuta 1200000 , marmoria 1300000 ja ristallilasia 1250000

tutkimus vois olla vedenalainen luotaus tai valoa veden alle

saa parannella mun ehotusta

Selvesin otsikkoa ja julkaisin.
      -wiliam, smod
    • Jos nyt ymmärsin oikein, niin tämä olisi turvallisempi vaihtoehto merkkareille? Kuulostaa ainakin hyvin samalaiselta.

Loogisin rakennuspaikka olisi kai merirosvolinnan paikka. Kauppasataman tai telakan paikan käyttäminen pakottaisi tietenkin tekemään hyvin mielenkiintoisia valintoja.

Rakennuksen tasot lisäisivat palkkioiden kokoa ja todennäköisyyttä?

Ambrosialla voisi varmaan parantaa jompaa kumpaa, että GF saa tästä myös jotain hyötyä...

Yksi hyöty pelaajille tässä ainakin olisi, että aktiivinen simssaus palkitaan entistä paremmin. Jos jaksaa klikkailla keräilyaikoja (tai lähettää hylkysukeltajia, tutkimusatkoja, keräilijöitä tms.) niin saa enemmän resursseja kuin muut.

Isoimmat kysymykset taitavat olla:
      1) Paljonko ja mitä resursseja yhdeltä reissulta saa?
      2) Voiko monessa kaupungissa kerätä resursseja erikseen, vai toimivatko kaikki kaupungit yhtä aikaa, kuten merkkareissa?
      3) Tarvitaanko tätä ominaisuutta niin paljon, että GF:n kannattaisi käyttää siihen aikaa?

Itse en löydä mitään merkittäviä haittoja, mutta toisaalta en näe tälle tarvettakaan.
      "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" -A. C. Clarke
    • Ors I wrote:

Yksi hyöty pelaajille tässä ainakin olisi, että aktiivinen simssaus palkitaan entistä paremmin. Jos jaksaa klikkailla keräilyaikoja (tai lähettää hylkysukeltajia, tutkimusatkoja, keräilijöitä tms.) niin saa enemmän resursseja kuin muut.
      Toisaalta kuinka paljon muutenkin hiljentynyttä peliä helpottaa epäaktiivinen peli (sitähän se "aktiivinen simssaus" loppujen lopuksi on)..

Jos tarkoitus on herättää peliä henkiin (tai siis antaa edes tekohengitystä) niin itse nyt en erityisemmin kannattaisi tätä tarkoitusta varten mitään lisä simssiä.

Jos taasen tarkoitus on tapattaa koko peli, niin siittä vaan aktiivisia bottejen korvikkeita peliin.
      "Joko tuo tapetti lähtee tai sitten minä"

(Oscar Wilde kuollessaan)