Kiitoksia kaikista näistä vuosista

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Kiitoksia kaikista näistä vuosista

Pitihän tämänkin hetken joskus koettaa, nimittäin tämä on minun viimeinen päiväni ylläpitotiimin jäsenenä.

Siirryn pelin ulkopuolella (ns. IRL:ssä) pelialalle töihin, ja sen myötä minun on pakko lopettaa nämä kuviot.
      Onhan näitä hommia tehtykkin vuodesta 2010 lähtien! Korkea aika siis palata takaisin tavalliseksi pelaajaksi... :laught:

GA:ksi tilalleni nousee myös jo pitkän uran tiimissä tehnyt Tero.
      SGO:ksi nousee Hallitsija.
      Ja lisäksi CoHena tuttu Maximate on liittynyt virallisesti tiimiin uudeksi GO:ksi.
      Onnea kaikille uusiin pesteihin!

Tämän myötä CoHe pesti jää tyhjäksi, eikä siihen olla (ainakaan toistaiseksi) hakemassa korvaajaa.
      Koska CoHejen viimeaikaiset vastuualueet ovat olleet lähinnä ehdotusten/bugien parissa, niin suunnitelmissa on
      tehdä Maximatesta virallisesti bugi/ehdotusvastaava, jahka GO hommat alkavat sujumaan.
      Eli käytännössä vastaava tulee viemään bugi raportit sekä peliehdotukset alusta loppuun Gameforgelle.
      Kuulostaa minusta aika luonnolliselta kehitykseltä Maxin CoHe tehtävistä! :2thumbsup:

Kiitos kaikille entisille ja nykyisille tiimin jäsenille joiden kanssa olen saanut työskennellä kaikkien näiden vuosien aikana.
      Kiitos kaikille teille pelaajille joihin olen törmännyt kaikkien näiden vuosien aikana.
      Te yhdessä luotte tämän yhteisön ja olette antaneet minulle syyn tehdä tätä virkaa.

Kiitos! :love:

Tomiz,
      ex-Game Admin
      aka. Ikasirkuksen tirehtööri

Kulttuurit: Tomiz 216 / 219 || Tomizor 165 / 165
      ---31.03.2017 ---