Viimeisen viestin kirjoittaja osa 125

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Minullakin on kokemusta tämän foorumin käytöstä, välillä tiiviimmin ja joskus harvemmin. Viime aikoina on ollut harvempaa minun näkyminen foorumilla, koska olen ollut sairaana ja tablettini sanoi työsopimuksen irti. Eli pitää etsiä uusi kone tai yrittää korjauttaa se kuntoon :banghead: .
      Joskus, kun on omaa aikaa, voi pelata eri pelejä omassa rauhassa. :B:
    • Edellinen viesti huhtikuulta? :blush: Harmi että hyvälle foorumille käynyt näin mut ehkä se oli odotettavissakin. Eksyin taas nostalgisoimaan ja lukemaan arkistoja,niin paljon hyviä muistoja kun täällä 11-15 vuotiaana tuli pyörittyä :D Grafiikka-osastolta erityisesti lämpimät muistot, ilman tätä foorumia tuskin ikinä olisin kokeillutkaan niitä hommia.

Setti omaa tekoa :pump:

Esittelyyn tästä Yksityisviestiä mulle

"Käsittämättömintä maailmassa on se, että se on käsitettävissä." -Albert Einstein

• Kyllähän se vähän harmillista on, että koko foorumiaikakausi alkaa tulla päätökseen. Ei ole enää montaa foorumia joilla eloa olisi, yksi toisensa jälkeen autioituu ja suljetaan. Itse olen aina tykännyt foorumeista, kun niillä on aina hieman asiallisempi keskustelu ja puheenaiheet, kuin jossain tavallisessa chattiryhmässä. Myös viestien kirjoitusasuun kiinnitetään enemmän huomiota, itse kirjoitan edelleen välillä joihinkin kaveriporukan ryhmiin tällaista kirjakielisempää tekstiä ja jotkut sitä aina ihmettelevätkin. Mutta kun se tulee niin luonnostaan, kun olen alusta asti pyörinyt foorumeilla! :D

Mutta kyllähän se on fakta, että aika aikaansa kutakin. Turha sitä on jämähtää ikuisesti foorumille valittamaan sen hiljaisuutta, täytyy siirtyä muiden mukana uusiin viestintäkanaviin. Onhan se Irc-galleria ja messengerkin jo kuopattu vuosia sitten, kaipa ne on foorumit seuraavana. Niiden jälkeen ehkä jo Facebook, kuka tietää.

Mutta itsekin kiitän omastapuolestani kaikkia teitä, joiden kanssa olen saanut täällä Ikan foorumilla käyttää satoja tunteja vapaa-ajastani ja avautua elämäni ja ajatusteni kulusta. Ja vastavuoroisesti saanut kuulla teidän mietteitänne ja ajatuksianne. Tämä ei ole kuitenkaan jäähyväisviesti, miltä se saattaa näyttää, mutta en usko että kirjoitan Ikan foorumille enää 10 viestiä enempää. Olen täällä taustalla hiljaisuudessa, niin kuin me kaikki.

SÄÄNNÖT
      Kohdatessasi ongelmia, katso ensin UKK & Oppaat
      Kysymyksiä?, kokeile HAKUA
      Juttu seuraa: IRC-Kanava
      Jos tarvitset henkilökunnan apua,ota yhteyttä Support kautta
    • Jep, hiljaisuus kaikuu täällä, etenkin näin kesäaikaan ja näillä kovilla helteillä. Hiki valuu pitkin selkää, vaikkei tee juuri mitään. Jos on pienessä huoneessa, jossa ei ole kunnon ilmastointia, sinnehän suorastaan sulaa, jos siellä on tietokone päällä ja jokin muu atk-laite tukena. Silloin ei järki pelaa kunnolla ja saattaa tehdä pahojakin virheitä, joita sitten miettii myöhemmin. <X
      Joskus, kun on omaa aikaa, voi pelata eri pelejä omassa rauhassa. :B:
    • Master67 wrote:

Edellinen viesti huhtikuulta? :blush: Harmi että hyvälle foorumille käynyt näin mut ehkä se oli odotettavissakin. Eksyin taas nostalgisoimaan ja lukemaan arkistoja,niin paljon hyviä muistoja kun täällä 11-15 vuotiaana tuli pyörittyä :D Grafiikka-osastolta erityisesti lämpimät muistot, ilman tätä foorumia tuskin ikinä olisin kokeillutkaan niitä hommia.
      Toki jos Master sinäkin kävisit täällä vähän useammin kuin vain "eksymään nostalgisoimaan" niin ehkä se foorumikaan ei olisi kuollut vai mitä? ;)
      Ei ne tekstit valitettavasti tännekkään ilmesty ellei kukaan niitä tule kirjoittamaan.

Maximate wrote:

Kyllähän se vähän harmillista on, että koko foorumiaikakausi alkaa tulla päätökseen. Ei ole enää montaa foorumia joilla eloa olisi, yksi toisensa jälkeen autioituu ja suljetaan. Itse olen aina tykännyt foorumeista, kun niillä on aina hieman asiallisempi keskustelu ja puheenaiheet, kuin jossain tavallisessa chattiryhmässä. Myös viestien kirjoitusasuun kiinnitetään enemmän huomiota, itse kirjoitan edelleen välillä joihinkin kaveriporukan ryhmiin tällaista kirjakielisempää tekstiä ja jotkut sitä aina ihmettelevätkin. Mutta kun se tulee niin luonnostaan, kun olen alusta asti pyörinyt foorumeilla! :D

Mutta kyllähän se on fakta, että aika aikaansa kutakin. Turha sitä on jämähtää ikuisesti foorumille valittamaan sen hiljaisuutta, täytyy siirtyä muiden mukana uusiin viestintäkanaviin. Onhan se Irc-galleria ja messengerkin jo kuopattu vuosia sitten, kaipa ne on foorumit seuraavana. Niiden jälkeen ehkä jo Facebook, kuka tietää.

Mutta itsekin kiitän omastapuolestani kaikkia teitä, joiden kanssa olen saanut täällä Ikan foorumilla käyttää satoja tunteja vapaa-ajastani ja avautua elämäni ja ajatusteni kulusta. Ja vastavuoroisesti saanut kuulla teidän mietteitänne ja ajatuksianne. Tämä ei ole kuitenkaan jäähyväisviesti, miltä se saattaa näyttää, mutta en usko että kirjoitan Ikan foorumille enää 10 viestiä enempää. Olen täällä taustalla hiljaisuudessa, niin kuin me kaikki.

Foorumeissa on ollut aina hyvä ja huonot puolensa minusta.
      Nykyaikana toki pikaviestimet kasvaa ja foorumit hiljenee. Osa syy on foorumien kommentoimisen ajankohdat. Yleensä kuitenkin chatit ja muut pohjautuu enemmän realiaikaiseen tai lähes realiaikaiseen keskusteluun kun taasen foorumit pohjautuu ajan kanssa tapahtuvaan keskusteluun.

Toisaalta foorumeissa on aina ollut hyvä asia sen siivous. (joo tiedän, p***aa jauhetaan vaikka missä, ja ylläpito kärsii nestepäisistä kirjoittajista, mutta en nyt tarkoita sitä puolta,vaan enemmänkin sitä, että) Foorumissa on yleensä aiheet ryhmitelty, ei täyty koko ruutu neljästä tai neljästä sadasta yhtäaikaa käytävästä asiasta vaan tekstit on sulassa järjestyksessä.

(heh heh tajusinpa muuten tässä, että mä liityin Ikariamin pariin elokuussa 2008)
      "Joko tuo tapetti lähtee tai sitten minä"

(Oscar Wilde kuollessaan)

• Jep ihan totta, ehkä kaikkien mestojen aika vaan kuolla ennemmin tai myöhemmin, oli ne miten hyviä tahansa parhaina aikoinaan. Ja Dahlulle onnittelut pyöreistä vuosista, itsellä ilmeisesti kohta vasta 7 vuotta täynnä, aika aloittelijoita ollaan.

Setti omaa tekoa :pump:

Esittelyyn tästä Yksityisviestiä mulle

"Käsittämättömintä maailmassa on se, että se on käsitettävissä." -Albert Einstein

• New

kah, joku muisti, että mä olen nyt taas vuoden vanhempi.
      Vietinpä siittäkin osan kuuntelemassa, kuinka hampaiden hoitoa pitäisi parantaa ja kuinka ensikuussa pitäisi taas paikata yksi reikä...

Huomasinpa myös, että 8 päivän päästä on toinen "vuosipäivä" eli tasan 10 vuotta siittä, kun minä liityin ikariamiin teidän kiusaksenne.
      "Joko tuo tapetti lähtee tai sitten minä"

(Oscar Wilde kuollessaan)