Search Results

Search results 1-7 of 7.

• Mikä soi? Vol.15

Setä Samuli - - Spämmi & FoPet

youtube.com/watch?v=l9VFg44H2z8 FFDP - Wash It All Away

• nope Ansu?

• Nope. Ansu nyt?

• Setä Samuli

Setä Samuli - - Esittelyt

Quote from Mörtar: “Lemppari Leffa? Biisi? Mistäs Setä tarkalleen pitää eniten.” ei noin pahoja saa pistää Yksittäistä lempileffaa ei ole, mutta nuo Halloween elokuva sarjat on nyt kyllä ollu mielenkiinnon kohteena eniten. Ja musiikkina menee kylläkin ihan mikä vaan, mutta tämän hetken kuumimpia bändejä miulla on Sabaton,Stam1na ja mokoma. Sabatonin Coat of arms ja Saboteurs kyllä jytää hyvin

• Setä Samuli

Pientä editointia nyt tein tuohon esittelyyn.

• Setä Samuli

Olen 18- vuotias opiskelija poika Kuopiosta, . Harrastelen Kuntosalia. Musiikki maku on laaja, eli kaikki hyvältä kuulostava uppoaa. Elokuva maussa mennään toiminnan ja Komedian puolelle. Peli tietoa Pelin taisin aloitella 2 vuotta sitten. Tarkaa aloitusaikaa en muista.Pelin nimiä minulla on ollut monia, mutta tämä tulee olemaan se pysyvä ja lopullinen. Alpha oli se pää servu jolla pelailin, mutta ajan mennessä olen siirtynyt Beta:lle ja nyt myös Gamma serveriä kokeilemaan. Alpha:lla olen siis p…

• Emu, MussuPupu

Heh.. Hyvä esittely tuli Emu:lta ja nyt vasta prkl huomasin tämän... Ja itse olen ja todella moni on varmasti huomannut Emu:n Foorumi ja irc puheiden ja teksti tyylien perusteella luullut Emua paljon vanhemmaksi. Aikamoisen yllärin sain kun Sain tietää Emu:n oikean iän , Muttä tämäkin kertoo kyllä jotain henkilöst. Ja juu Monet hyvät hetket ollaan turistu Irc:ssä niin asiaakin kuin asiatontakin ja näillä eväillä tätä varmasti tullaan jatkamaankin.