Search Results

Search results 1-20 of 419.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hyvät pelaajat,

Ikariamin uusi keskustelufoorumi on avattu! Tästä päivästä lähtien (14.02.2019) tämä foorumi on lukutilassa 1 vuoden ajan. Voit jatkaa keskusteluita uudella foorumilla. Uudelle foorumille tulee luoda uusi käyttäjätili.

Nähdään uudella foorumilla! Uusi foorumi: https://forum.ikariam.gameforge.com/

• Sotahistoriassa puutoksia

Pahasusi - - Foorumin arkisto

Tuli taas täällä käytyä, ja huomasin, että tuolta sotahistoriasta puuttuu eräs Gamman sota, eli HGM vs. PUTU Se oli mun mielestä niin mukava sota silloin, että lisätkää se sinne ihmeessä!

• RAID vs. -hot-

Pahasusi - - Sodat 2011

Shashii vois nyt vaan tottua ajatukseen, että HOTit ovat farmeja. Se fakta ei miksikään muutu.

• Pokémon -sarja (GameBoy)

Pahasusi - - Yleinen arkisto

Kaikki oon niistä gameboy color-advance peleistä pelannu läpi, paitsi blue ja silver Eli redistä crystalliin. Voitin aina kaverin niissä linkkikaapelifaiteissa, ku mulla oli himona niitä 100levellisiä pokemoneja Eniten meni aikaa kehittää se mew2 tasolle 100 Voi niitä aikoja. Kumpa mulla olisi se vanhan kunnon gameboy color, tai se advance, niin vois niitä viä testata Pokemonkorttejakin mulla oli tottakai. Varsinkin niitä taistelukortteja keräilin. Ties miten monta sataa euroa niihinkin meni Mul…

• Deltan Ennätykset

Pahasusi - - Peli arkisto

Hall of Fame: # Ensimmäinen viesti MiniChatissa: Moon # Ensimmäinen siirtokunta: Black Eagle # Ensimmäinen punainen rapo: Omppuli # Ensimmäinen vihreä rapo: Hebeli # Ensimmäinen barbaarikylä poissa: # Ensimmäinen liittouma Deltalla: Rebel Judge(Poro) # Ensimmäisen liittoutuman perustaja Deltalla: Beefeather # Ensimmäinen viesti agorassa: Pyhis # Ensimmäinen 1000 pisteen rajapyykillä Deltalla: # Ensimmäinen jolla on käytössä Pommikoneet: Yleiset: # Suurin varastokapasiteetti: 89,500 Unknow # Suur…

• 1. TuKnv.gif 2. hegee.jpg 3. farmie.jpg Ja esittelukuva: NStSS.gif

• Koulusurmat VS Softaus

Quote from Dahlaine: “eipäs nyt pahasusi, yleistetä. ei jokaisesta koulukiusatusta tyypistä vakka kuinka kilahtaa tule mikään kouluampuja.” Joo en sitä meinannukaan. Mutta mun mielestä tohon koulukiusaamiseen pitäis puuttua paremmin. Opettajat katsovat sitä usein läpi sormien. Tuli nyt vaan tommonen mieleen, kun tässä naapurissa asuu yksi kehitysvammainen poika, jonka kiusaamisesta on näköjään tehty youtubevideo. Se on mielestäni SAIRASTA!

• Koulusurmat VS Softaus

Eiköhän niihin kouluammuskeluihin ole ollut yleisimpänä syynä koulukiusaaminen ja syrjäytyminen. Tommoinen airsoftin harrastushan ehkäisee syrjäytymistä ja sitä kautta on myös epätodennäköisempi kouluammuskelija. Tohon norjan juttuun en osaa mitään sanoa, ku oli sen verran sairas ihminen kyseessä. Kouluammuskeluista ny voi sen verran ymmärtää, että kai sitä jossain vaiheessa päässä kilahtaa kun on tarpeeksi yksinäinen ja kiusattu.

• RAID vs. -hot-

Pahasusi - - Sodat 2011

Annatteko tän sodan vanhentua? sääli, jos niin.

• No eipä tota sotaakaan ny niin kauheesti ole sodittu, kun yhen pelaajan kimppuun se ele on vasta hyökkiny

• Muutosvoima: + black eagle on mukava ja kova pelaaja + Ei liikaa jäseniä + muistaakseni teillä oli jonkinlainen ikäraja liittoon? + perajorma ' - En paljon tunne muita liitosta - En usko, että tästä on kovin sotaisa liitto tulossa - IRC kannullanne ei ollut oikein porukkaa ku joskus sinne eksyin - Ulkosen biisi. Tommosta "musiikkia" en ymmärrä kyllä yhtään. +- Merlinin antama kuva liitosta.

• Quote from Piiloaivastus: “Möröstä aika vähän kommenttia, onko suurelle yleisölle vielä hieman tuntemattomampi liitto? Mielelläni muutaman mielipiteen lukisin tämänhetken ykkösliitosta :)” No olenhan minä kommentoinut Mörköä se on aikalailla Gamman SynC liiton kokoonpanolla mennyt. Olisin toivonut, että Mörkö olisi toppuutellut, eikä olisi havitellut sitä 1. liiton paikkaa, vaan olisi ottanut vähämmän jäseniä liittoonsa. Mutta varmaan niitten johtajisto on aina halunnut johtaa 1. liittoa, ja kun…

• Quote from drikke: “mihis ne porot katoaa kun me hyökitään nytkin pari päivää pyöritty samalla saari ryhmällä ja vaan pientä vasta rintaa ei isompaa tappelua kertaakaan ” Sitähän tuli itsekin mietittyä melkein vuoden verran gammalla, kunnes kyllästyin. Onneks toi teidän sota on sentään määräaikanen.

• Quote from orc27: “Kyl mää analysoisin, että tulevaisuudessa tullaa näkee korkeella täl hetkel sijal 86 oleva raimondin liito [lmfao]. Tasasen tappavaa nousua ollu mitä mää nyt oon seuraillu. Kyl kyseinen liitto tulee olee jos nyt ei ihan toppi kolmoses nii vähintää kymmenen sakis.” Aistin tässä hiukan sarkasmia

• Quote from kille: “tulevaisuudessa kunhan ei SUPO ole, ne ei osaa mitään muuta kuin sotia. Heidän kanssaan kun yrittää keskustella” Kyllä se SuPo tullaan näkemään siellä vielä pitkään Sen verran kovia pelaajia on niitten riveissä.

• RAID vs. -hot-

Pahasusi - - Sodat 2011

Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa että hankitaan näkyvyyttä julistamalla sota Kyllähän sitä saa olla iso ego, mutta se pitää ansaita Paljon onnea raidersseille! Hoteille en toivota, koska miolman kommentti oli mielestäni niin töykeä sotaketjussa.

• Tulin just virosta tuli vähä shoppailtua kaikenlaista. Enimmäkseen nesteitä.

• Merlin Ihan asiallisia viestejä on yleensä häneltä näkynyt Yleensähän ne pahimmat forkan riitapukarit ovat niitä 30-40v. Mutta niin. Kova spämmäileen ja on Fan art helper. Yö aktiivisuus vähäistä. Näistä asioista voisin päätellä, että olet noin 14-16 vuotias

• Jep jep kyllähän niitä kaikenlaisia sotia tulee olemaan varmastikin. Itse kyllä hämmästyin, että Raiders oli ensimmäinen liitto, joka julistaa sodan. Varmasti tämä tulee ainakin hetkellisesti tekemään hyvää heidän rekrylleen. Toivotaan, että lisää sotia tulisi pian

• Tämän hetkinen top 20 lista: screenhunter01nov040300.jpg Upataampas nyt tätäkin, ettei pääse vanheneen, kun tää ketju on niin hyvä UGH siellä jatkaa ykkösenä mikä ei ole kellekään yllätys, ja top 10 SuPolla ja Camorralla on kovat keskiarvoiset pisteet ADHD on sitte taas noussu aika paljonkin, kun taas Muutosvoima, Roma ja -C- ovat pudonneet pois top 10. Tässä on vielä keskimääräisten pisteiden top 20 lista: screenhunter02nov040306.jpg Tässä ei ole tannut suuria muutoksia käydä.

• Deltan Ennätykset

Pahasusi - - Peli arkisto

No minäpä todistan apen puolesta: screenhunter01nov022013.jpg