Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hyvät pelaajat,

Ikariamin uusi keskustelufoorumi on avattu! Tästä päivästä lähtien (14.02.2019) tämä foorumi on lukutilassa 1 vuoden ajan. Voit jatkaa keskusteluita uudella foorumilla. Uudelle foorumille tulee luoda uusi käyttäjätili.

Nähdään uudella foorumilla! Uusi foorumi: https://forum.ikariam.gameforge.com/

• Täytyy kyllä myöntää, että en kuvitellut tämän ketjun päättyvän siihen että etsitään koko foorumin viimeistä kirjoittajaa! No kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ymmärrän kyllä miksi GF aikoo foorumit yhdistää, kun eipä täälläkään ole kauheasti elämää ollut viimeiseen pariin vuoteen. Sotaketjut on aina mukava poikkeus, joissa vielä nähdään hieman luovempaa kielenkäyttöä ja hauskaa sanailua.

• Itselläni on vapautunut 4 paikkaa museoihin!

• Olipa kerran...

Maximate - - Spämmi & FoPet

Olipa kerran iloinen Tomiz, joka valvoo joka yö ja päivä. Hän odotti Zepparin heräävän reippaana aamuvarhain moderoimaan foorumia. Foorumin moderointi oli hänestä erityisen mielenkiintoista lähinnä sen takia, koska naiset diggailee siitä. Eräänä kertana mies eli Zepari ei herännytkään ajoissa foorumille. Tämän vuoksi Tomiz suuttui ja löi itseään arkaan paikkaan, mutta ei tuntenutkaan mitään kipua! Tomiz säikähti siitä niin vähän, että nukahti Teron lämpöiseen syliin. Pienet pylleröt uinuivat kui…

• Kyllähän se vähän harmillista on, että koko foorumiaikakausi alkaa tulla päätökseen. Ei ole enää montaa foorumia joilla eloa olisi, yksi toisensa jälkeen autioituu ja suljetaan. Itse olen aina tykännyt foorumeista, kun niillä on aina hieman asiallisempi keskustelu ja puheenaiheet, kuin jossain tavallisessa chattiryhmässä. Myös viestien kirjoitusasuun kiinnitetään enemmän huomiota, itse kirjoitan edelleen välillä joihinkin kaveriporukan ryhmiin tällaista kirjakielisempää tekstiä ja jotkut sitä ai…

• Arvaa seuraava postaaja #6

Aijai, nyt tuli huti. Jambo on cocoilemassa jossakin ja ei kerennyt tähän hätään foorumille Mutta ei hätää! unikeko tulee seuraavana jahka iltapäivästä heräilee.

Kukaan ei arvaa mua joten täytyy tulla omatoimisesti tähän väliin Seuraavana Zepari!

Oli kyllä harmi kuulla että jouduit tuollaista kokemaan! Toivottavasti olo on jo paranemaan päin! Nyt vihdoin se dahlu!

Mr Ele voisi tulla tosiaan, mutta vasta mun jälkeen

Juu Pyöriiköhän Ransu täällä enää?

Jep, jep Olisikos se taas Tomizin aika näyttäytyä!

Minä tulen tähän väliin ihmettelemään, että täällähän näkee vanhojakin naamoja! Seuraavana unikeko

• Mitä ihmettä Mun galleria on taas aktiivinen! Väsäilin tässä perjantai-illan ratoksi uuden kuvan, mitäs pidätte? fox_sigi2017.png Tähän olisi voinut tietysti käyttää enemmänkin aikaa kuin 45 min, mutta mielestäni onnistuin melko hyvin. Tuo ketun selkä on ainut asia joka jäi hieman kaivelemaan, ehkä korjaan sen joskus

• Samalla IP osoitteella pelaaminen

Maximate - - Peli arkisto

Ikariamin säännöt ovat muuttuneet ja nykyään ei tarvitse tehdä erillistä ilmoitusta samasta IP-osoitteesta pelaamisesta. Tämä siksi, koska peliin on tullut sisäänrakennettu toiminto, jolla asian voi hoitaa. Jos pelaa säännöllisesti samasta IP-osoitteesta toisen tunnuksen kanssa, täytyy pelin sisällä solmia tunnuksien välille IP-jako sopimus. Sopimuksen solmiminen on yhtä helppoa kuin kulttuurisopimuksen, eli viestiä lähettäessäsi valitset listasta "Tarjoa ip-jakoa" jonka jälkeen sopimus hyväksyt…

Voisinhan mä vaikka olla Seuraavana unikeko!

Jaahas, pidetääs tahtia yllä. Seuraavana wanha kunnon Tomiz

No täältähän sitä tullaan! Pyöriiköhän Tomiz nykyään täällä spämmipuolella enemmän ja postaa seuraavana?

• No nyt kun mäkin vielä postaan tähän niin on sitten Kolen, Masterin ja mun viestit taas peräkkäin kuten 2012 usein tapahtui Mutta jos saadaan dahlaine paikalle, niin se voi kertoa että ei se meidänkään spämmiaika vielä vedä vertoja alkuaikojen viestimäärille. Mutta me voidaan toisaalta sanoa olleemme ne viimeiset spämmerit täällä. EDIT: Bluea ja Tonninseteliä unohtamatta!

• Saa nähdä jääkö tämä viimeiseksi VVKV ketjuksi ikinä vai tuleeko tän jälkeen näitä vielä

Kun Jambo kutsuu, niin täytyyhän kutsuun vastata. Olisiko se Tomiz paikalla seuraavaksi?

Eipä mennyt ihan nappiin elelläkään Mutta kyllä se voisi nyt olla Jambon vuoro!