Search Results

Search results 1-20 of 53.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jos joku vielä pelaa niin Mr_Ele tilillä kulttuureita 30kpl vapaana

• Uusi serveri Eta - keskusteluketju

Mr_Ele - - Keskustelu

Mitä v suomen ika tekee kolmannella servulla?! Vasta äskettäinhän kaikki servut yhdistettiin näyttää vahvasti siltä että GF haluaa tappaa tämän pelin lopullisesti. Seuraavasta servusta voisi jo edellisillä servuilla pelaavilta pelaajilta kysellä, että kuka alottaisi pelaamaan jos uusi serveri tulisi, ehkä näin vältyttäisiin näiltä 50 pelaajan servereiltä

• Arvaa seuraava postaaja #6

Mr_Ele - - Spämmi & FoPet

eheu, tomiz seuraavaks? (käykö mies enää ees täällä?)

• Quote from Epik: “Pitäs vaan saada porukka aktiiviseksi taas ” Noh eipä kukaan näytä asian eteen mitään tekevän, saati sitten GF joka omasta mielestäni tekee pelistä vain tylsemmän (piraatit, muuten hyvä ja monipuolinen taistelujärjestelmä jonka kaveriksi merirosvous jossa klikkaillaan nappia kahden ja puolen minuutin välein #salty). Tosin en nyt enää tässä vaiheessa sano että minulla olisi jotain tätä passiivista pelityyliä vastaan, onhan se milenkiintoista lahjottaa kerran viikossa kaikki puut…

• En kyllä ihmettelis vaikka jäiskin, kun ei täällä enää kukaan tunnu käyvän. Vielä ihmeellisempää olisi jos joku kirjoittaisi jotain tänne

• pliiispliispliss jos nyt kerrankin voittaisin tälläsen

wili ei vielkään osaa arvailla oikein seuraavaks tomiz?

• wut täälä vielä nksu, dahlaine, vortex, maximate ja moni muu eikö ois jo aika lopettaa tää peli/forkalla käynti

eipä ollu ei Seuraavaks tulee Tomiz

• Quote from Ranttis: “Tuli tässä kelailtua, että vähänkö ois cool, jos kaikki Ikariamin foorumeitten entiset spämmerit, jotka nykysin on yli 18v pitäis yhessä sellasen baarireissun, mä oisin niin mukana :shifty:” Miten satuinkin tähän ketjuun ensimmäistä kertaa pitkään aikoihin lukemaan tämän! Tosiaan tämähän oli jo muutaman ika pelaajan suunnitteilla, mutta eihän siitä sitten tullut mitään. Melkein ajankohtana pitäisi olla kesä, jotta voidaan välttää ne hankeen sammumiset ja voi nukkua ulkona jä…

• Pienet Kysymykset Peli [3]

Mr_Ele - - Keskustelu

Quote from Kilpuri: “Quote from gigo13: “jos on 20 kokkia ja 20 lääkäriä niin onko mitään hyötyä jos niitä olis enemmän niin onko niistä mitään hyötyä jos on enemmän kuin 20 niitä ja millanen määrä jokkoja on hyvä puolustaan kaupunkia ja millä tasolla muuri kanttis olla :?” Lääkäreiden hyötyjä jokainen voi laskeskella itse ja semmoistakin puhetta on ollut, että ne lääkärit eivät paranna koneita (höyryjätit yms.)” Joskus mietin lääkäreiden hyötyjä ja haittoja. Tulin siihen tulokseen että minulle …

• Ikariam miitti kesä 2015

Mr_Ele - - Keskustelu

Näin kolmelta aamuyöstä ikariam.fi irc kannulla sain mahtavan idean, ikariam.fi miitti. Näitä on käsittääkseni aikaisempina vuosina järjestetty, itse en ole kuitenkaan koskaan paikalle päässyt. Olisi mahtavaa jos saataisiin kunnolla ikapelaajia paikalle ja kaikki täysi-ikäiset voisivat jatkaa johonkin kivaa kuppilaan siitä sitten illan aikana. Minun puolestani myös vanhat ikan pelaajat ovat tervetulleita jne. Yritetään siis keksiä paikka ja aika minne mahdollisimman moni pääsisi tulemaan. Itse e…

• Applen rapoja

Mr_Ele - - Pelaajien Sotaraportteja

Postaus väliin jotta apple voi postailla lisää rapsoja! Hyvältä näyttää

• Kuvavisa #1

Mr_Ele - - Kilpailut

6a7bcef604822413860c42b5f8bd0a3a Mitä tuosta pitäisi arvata?

• Quote from Sonny Blueyes: “Onko sen pakko olla pakettikone?” Ei, ei todellakaan. Linkkaamani kone oli vain ensimmäinen joka osui silmään. Olen miettinyt myös ''itse kokoamista'', mutta minulla on hyvin suppea tietovarasto noista osista mitä sinne koneen sisään voi laittaa. Quote from Ranttis: “Turhaan sie alat koneita kyttää sillä periaatteella, että riittää kunhan se pyörittää jotain minecraftia ja firefoxia samaanaikaan, koska sitten kun sen koneen ostat, niin huomaat, että pari sataa kun ois …

• Pärjääköhän tälläisellä koneella kuinka pitkälle? Käyttötarkoitus: Pelaaminen, netin selaaminen ja koulutehtävien tekeminen. Pelaamisesta sen verran, että ei tarvitse pyörittää mitään ''paljon tehoa vieviä'' pelejä, vaan ihan kaikki perus lolit ja minecraftit jne. Samaan aikaan pitää pystyä pitämään skypet ja firefoxit auki, toisin kuin tällä nykyisellä 300e läppärilläni, jolla ei firefox päällä voi tehdä juurikaan mitään muuta. Entä olisiko joku muu kone parempi valinta tälläiseen käyttöön? Bud…

• Lisää HOF-raportteja!

Mr_Ele - - Hall of Fame

Nyt kun en enää ikaa pelaa enkä ole hetkeen pelannut on tullut ikävä noita hienoja ja isoja taisteluita. Saataisko niitä vaikka tekemällä lisää, mielelläni katsoisin! -Ele Siirretty oikeaan paikkaan! -Zepari

• Mr_Ele

Mr_Ele - - Esittelyt

Pientä päivittelyä vielä

• puhelinversio bugaa

Mr_Ele - - Bugiarkisto

Johtunee siitä että puhelimesi ei lataa aloitussivua kokonaan loppuun Odota rauhassa että se latautuu loppuun, jos nettiyhteytesi on todella huono, en tiedä ratkaisua

• Pienet kysymykset 2 (Foorumi)

Mr_Ele - - Keskustelu

Katselin sotasääntöjä ja rupesin miettimään, että "mitä jos" servulle muodostuu yksi reilusti yli muiden liitto. Pisteitä vaikka 10 kertaa enemmän, kuin toisella sijalla olevalla liitolla. Sitten tämä mahtilitto haluaa julistaa sotia, eikä oikein vastusta... Noh...sääntö olisi ehkä parempi niin, että liitto saa julistaa kohtuullisen määrän sotia kerralla. Juu ja en aikonut julistaa nyt sotia kuhan mietin