Search Results

Search results 1-20 of 403.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Suomen Ikariam Discordissa

Tomiz - - Keskustelu

Ainahan sen saa poistettua jos ei olekaan tarvetta tai ei jaksakkaan käyttää. Mutta jos käyttää myös muihin peleihin / kaveripiireihin / klaaneihin jne, niin tällä keinoin pysyy taustalla auki myös kontakti Ikariam yhteisöön. Itse olin pitkään skeptinen discordin suhteen (koska uutta ja pelottavaa ja pitää taas opetella miten toimii ja vanhassa varaparempi jne..) Mutta nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen; tuohan on vain moderni ja (ainakin tähän asti) parempi versio ircistä

• Suomen Ikariam Discordissa

Tomiz - - Keskustelu

Hei kaikki! Harmikseni olen joutunut toteamaan monien vanhojen - että myös vielä pelaavien - ikattajien lopettaneen IRCin käytön. Uskon että useampikin näistä entisistä irkkaajista löytyy nykyään Discordista! (Varsinkin nuorempi pelaajakunta ) Joten minäpä päätin pistää pystyyn Discordiin oman yhteisen serverin nimeltä Ikariam Suomi! Eli kaikki ikattajat - vanhat, nykyiset ja tulevat - tervetuloa servulle höpöttelemään muiden pelaajien kanssa! Tästä linkki serverille. Arvostaisin myöskin jos san…

• Uusi serveri Theta - keskusteluketju

Tomiz - - Keskustelu

Quote from Dahlaine: “Vähän tulee näin sivusta katsojana mieleen, että oisikohan vaan vanhan toimenpiteen yhteensopivuus ongelma rautapuolen kanssa. Jos kerta päivityksiä ei ole tullut, niin voisi enemmänkin uskoa siihen, että vika on just siinä, että konehuoneessa on tehty muutoksia ja vanha tapa ei toimikkaan uudella ja uutta tapaa ei ole (viitsitty / jaksettu / haluttu / keretty) tehdä ” Sitä itsekin veikkaan. Dahlaine nyt on sun tilaisuus tulla takasin ikaan Mutta mitä itse serverin avaamise…

• Arvaa seuraava postaaja #6

Tomiz - - Spämmi & FoPet

Hau! Sitten voisi tulla vaikka Jambo!

Tomiz - - Spämmi & FoPet

Ei ollu wili. Mutta seuraavaksi on?

Tomiz - - Spämmi & FoPet

No huhhuh mikä tuuri. Seuraavaksi wiliam

Tomiz - - Spämmi & FoPet

Hep! Sitten tulee wili, koska wili tulee aina mun perässä.

Tomiz - - Spämmi & FoPet

Mistä tiesi mokoma :O Seuraavaksi wiliam

• Pitihän tämänkin hetken joskus koettaa, nimittäin tämä on minun viimeinen päiväni ylläpitotiimin jäsenenä. Siirryn pelin ulkopuolella (ns. IRL:ssä) pelialalle töihin, ja sen myötä minun on pakko lopettaa nämä kuviot. Onhan näitä hommia tehtykkin vuodesta 2010 lähtien! Korkea aika siis palata takaisin tavalliseksi pelaajaksi... GA:ksi tilalleni nousee myös jo pitkän uran tiimissä tehnyt Tero. SGO:ksi nousee Hallitsija. Ja lisäksi CoHena tuttu Maximate on liittynyt virallisesti tiimiin uudeksi GO:…

• Pelin servereihin tehdään huoltoa Tiistaina 30.05.2017. Tämä tarkoittaa ettei peli toimi tänä aikana. Arvioitu aikaväli on klo 11:30 - 13:00 suomen aikaa, ja katkon kesto ~5minuuttia.

• Helios tornit sekä Lampun öljy ovat tarjouksessa, -35% normaalista hinnasta! Ajankohta: 26.05.2017 00:00 - 27.05.2017 23:59

• Tarjous tunnuksen siirrossa

Tomiz - - Uutiset & Tiedotteet

Voit siirtää tunnuksesi toiselle serverille -25% normaalista hinnasta! Tarjous koskee myös muihin maihin siirtoa! Ajankohta: 24.05.2017 00:00 - 23:59

Tomiz - - Spämmi & FoPet

Tomiz ilmoittautuu paikalle! Sitten selkeästi wiliamin vuoro!

• Ajankohta: 16.05.2017 00:00 - 17.05.2017 23:59 Kun käytät yllämainittuna ajankohtana pelissä Ambrosiaa, saat 10% summasta takaisin 18.05.2017! Esim. Jos kulutat 500 Ambrosiaa, saat 50 Ambrosiaa takaisin.

• Happy Day!

Pelissä on jälleen koko vuorokauden pituinen Happy Hour, eli paremmin sanottuna Happy Day! Saat ambrosiaa ostaessasi 30% bonusta. Ajankohta: 15.05.2017 00:00:00 - 23:59:59

• Nyt mahdollista siirtää kaupunkeja -25% normaalista hinnasta! Ajankohta: 13.05.2017 00:00 - 14.05.2017 23:59

• Pelissä -30% kaikista Viisauden juomista! Ajankohta: 10.05.2017 00:00 - 11.05.2017 23:59

• Tarjouksia!

Pelissä -20% kaikista Viini sekä Marmori paketeista! Ajankohta: 06.05.2017 00:00 - 07.05.2017 23:59

• Tarjouksia!

Pelissä -15% seuraavista tuotteista: - Kaikki 60 päivän Höyry -tuotteet - 60 päivän Riippulukko Ajankohta: 27.04.2017 00:00 - 28.04.2017 23:59

• Tarjouksia!

Pelissä -25% kaikista koristeista! Ajankohta: 20.04.2017 00:00 - 21.04.2017 23:59